[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_facebook type=”standard”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

A Balcony TV tizenegy éve indult Dublinban. A formátum lényege, hogy egy zenekar élőben feljátszik egy számot egy szabadtéri, kilátással bíró helyszínen, azaz egy teraszon vagy teraszszerűségen, ezt pedig egy kamera felveszi és vágatlanul kiteszik a YouTube-ra, mindezt egy rövid interjú kíséri.

Ma már a világ 60 városában megy Balcony TV, Budapesten három éve indult. A magyar verziót az Eastaste csapat csinálta, a fő támogató a Coca-Cola volt. Most közel 150 videó elkészítése után véget ér a Balcony TV Budapest.

A magyar helyszínek többek között az A38 terasza, a MÜPA teteje, a Corvintető, a Ustream irodájának terasza, a Lánchíd pesti hídfője voltak, illetve mintha lett volna egy Egyetem téri is helyszín is egy tetőn.

A sajtóanyag kitér arra, hogy a tavalyi év 30 legnézettebb Balcony TV-videója közül 8 budapesti volt. A Balcony TV budapesti kiadásának azért lesz mégis vége, mondta el nekünk Horváth Renátó, az Eastaste vezetője, mert a csapat úgy érezte, hogy “kimaxolta a formátumot”, amellyel kapcsolatban a központ nem túl rugalmas. Az Eastaste a többi projektjére szeretne összpontosítani.

A budapesti műsor utolsó adása február 16-án kerül ki a Balcony TV Budapest YouTube-csatornájára, abban iamyank for zenélni. Buli is lesz utána, itt.


(forrás: Kreatív Online)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]