[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_facebook type=”standard”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Andrew Serkis az állatok emberként való mozgatásának a professzora lehetne. Az emberszínész mozdulatait rögzítő, azt egy animált képre átvivő különleges digitális technika mestere A Gyűrűk Ura óta számtalan lény és vadállat mozgásának elkészítésében működött közre, így aztán logikus választás volt, hogy ő rendezze meg a Maugli-t (Mowgli, hazai bemutató: október 18.), a Kipling klasszikus nagyívű, és nem finomkodó, sőt, kifejezetten kemény új változatát.

– A technika fejlődik, de hiába tökéletesednek a gépek, és hiába adják az állatoknak a legnagyobb sztárok a hangjukat, ez mind kevés – nyilatkozta a rendező. – A lényeg az, hogy lelke legyen a figuráinknak.

A cél érdekében a filmesek különleges technikákat alkalmaztak, olyan eszközöket vetettek be, amiket előttük még senki: összeolvasztották az igazi állatok és a színészek arcát. A filmbeli párduc arca például hasonlítani fog Christian Bale-re. A színészetet persze a sztár végezte, de mégis látni fogjuk egy valódi párduc hosszú órákon át filmezett pofáját is rajta…

A rendező olyan elégedett a munkájával, hogy közben kampányba kezdett: a performance capture technikával dolgozó színészek is kaphassanak Oscar-díjat – biztos benne, hogy ha volna ilyen díj, Bale átvehetne.

IC Press

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]