Egész Nagy-Britanniát lázban tartja az a versenyfutás, amely az idei karácsonyi Nr. 1 kislemezdalért zajlik. Az elmúlt években az X Factor sztárjainak kislemezdalai magasan verték a riválisokat, idén azonban a televíziós showműsor egyeduralmát rossz szemmel nézők komoly kampányt indítottak azért, hogy minél többen töltsék le a ‘Killing In The Name’ című RATM-számot, abban bízva, hogy sikerülhet legyőzni az X Factor idei nyertesének kislemezét…
A kampányhoz több tízezren csatlakoztak, és úgy tűnik meg is lett az erőfeszítés eredménye, a hét első felében a RATM-számot jóval többen töltötték le, mint Joe McElderry ‘The Climb’ című feldolgozását. A ‘Killing In The Name’ szerdáig 175 163 letöltést hozott, szemben az X factor-dal 109 726 letöltésével. A különbség jelentős, azonban a ‘The Climb’ csupán ma került fizikai formátumban is a boltokba, így a hétből hátralévő napokban vélhetően sikerül felzárkóznia, és még esélye van a győzelemre is.
-est-