A Universal stúdió egymillió dollárt fizet Dwyne Jhonsonnak azért, hogy promotálja 2020-as Red Notice című filmjét a közösségi oldalakon. Ez egyáltalán nem kidobodott pénz, a Sziklának is becézett egykori pankrátornak 105,6 millió követője van az Instagramon, 57,7 millió a Facebokon és 12,9 millió a Twitteren. Ez akkor is irdatlan tömeg, ha feltételezzük, hogy az igazi rajongók minden platformon feliratkoztak Johnsonra. Mindjárt érdemes is megtanulni, hogy a szóban forgó 1 milliót „közösségimédia-díjnak” hívják.

Az 1 millió már csak azért sem sok, mert beleszámít abban a 22 millióba, amit Johnson a filmért alapgázsiként kap, miközben részesedik majd a nyilván tetemes bevételből is. A Szikla egyébként ezzel a gázsival a második lett Daniel Craig mögött, aki 25 millió dollárt (+ apró) számlázhat a következő James Bond-filmért. Johnson tavaly a második volt Mark Wahlberg mögött a legjobban fizetett hollywoodi sztárok listáján. Aki arra tippel, hogy egy-két éven belül az első lehet, az valószínűleg nem téved nagyot.

A Sziklát hamarosan a Felhőkarcoló című akciófilmben láthatjuk, amelyben a világ legmagasabb épületének biztonsági főnökeként kisebb hadserenyi terroristával száll szembe, hogy megmentse családját.

(Skyscraper – hazai bemutató: 2018. július 12.)